06.11.2025 Tarihinde Taşınır Eğitimi Konulu Hizmet İçi Eğitim Programı Gerçekleştirildi

07 Kasım 2025, Cuma 1

Üniversitemizde tahakkuk ve taşınır hizmetlerinde görevli personele yönelik 6 Kasım 2025 tarihinde “Taşınır Eğitimi” konulu hizmet içi eğitim programı düzenlendi. Program Üniversitemiz Genel Sekreteri Recep Erdem ve Personel Daire Başkanı Hızır İlyas Erdem ve Strateji Geliştirme Daire Başkanı Bilal Hasanoğlu'nun hizmet içi eğitim temasındaki değerlendirmeleri ile başladı. Eğitimde Strateji Geliştirme Daire Başkanlığından Şube Müdürü Mehmet Sami Yılmaz ve Şef Adnan Ağaç tarafından bütçe tertipleri, harcama belgeleri, ödeme emri belgesi hazırlanması, mal ve hizmet alımlarında süreç akışı, harcama yetkilisi ve gerçekleştirme görevlisinin sorumlulukları, mali mevzuat taşınır mal yönetimi süreçleri ve kamu mali yönetimi gibi konularda bilgiler aktarıldı. 
Nihat Gökyiğit Kongre ve Kültür Merkezi Yeşil Salonunda tertiplenen programın ardından eğitimcilere teşekkür belgeleri Üniversitemiz Genel Sekreteri Recep Erdem ve Personel Daire Başkanı Hızır İlyas Erdem tarafından takdim edildi.